Telecommunications Marketing(1),23/24-R

Studiju kursā tiek sniegts pārskats par elektronisko sakaru tīklu un pakalpojumu tehnoloģijām un to sniegtajām iespējām tehnoloģiju, tīklu un iekārtu konverģences apstākļos, kas reducējas nākamās paaudzes tīklos un pakalpojumos. Tiek apskatīti elektronisko sakaru pakalpojumu tirgi, identificēti galvenie elektronisko sakaru tirgus dalībnieki, raksturota nozari regulējošā vide un noteikumi, aplūkoti nosacījumi, prasības, tiesības un pienākumi komersantu ieiešanai elektronisko sakaru tirgū. Atsevišķi tiek aplūkoti regulēšanas pasākumi starpsavienojumu un starptautiskās viesabonēšanas tarifu regulēšanai, un arī universālais pakalpojums elektronisko sakaru nozarē. Studiju kursa nobeigumā paredzēta diskusija par nākamās paaudzes tīklu un pakalpojumu regulēšanas iespējām.