Prakse(2),23/24-P

Prakses mērķis ir pilnveidot studējošā kompetenci mārketinga jomā, kā arī nostiprināt un papildināt zināšanas uzņēmējdarbības jomā. Prakses laikā studējošajam ir iespēja praktiski savā darbā pielietot studijās iegūtās zināšanas un realizēt savas idejas prakses vietā. Prakses vispārīgais mērķis ir attīstīt studējošā spējas patstāvīgi strādāt mainīgos uzņēmējdarbības vides apstākļos, izprast organizācijas darbības kopsakarības un kritiski domāt un pētīt un analizēt uzņēmējdarbības (padziļināti fokusējoties uz mārketinga procesu un ar to saistītām problēmām) procesus un problēmas prakses vietā. Pieņemt ekonomiski pamatotus lēmumus šo problēmu risināšanai, attīstīt un nostiprināt lietišķās un analītiskās prasmes, spējas argumentēt savu viedokli, ka arī patstāvīgi veikt profesionālos uzdevumus.
Lai sekmīgāk varētu īstenot prakses uzdevumus, praktikantam pēc iespējas vairāk jāiesaistās mārketinga projektu īstenošanā un esošā organizācijas mārketinga novērtēšanā, jāapmeklē dažādas uzņēmuma struktūrvienības un jāizprot to integrācija kopējā sistēmā.